ÜYELİK

Nasıl üye olabilirim?

Sitemizin üst kısmında bulunan "Giriş Yap/Üye Ol" butonuna tıkladığınızda üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Sitemize üyelik için herhangi bir ücret ödemenize gerek yoktur.

Neden üye olmalıyım?

 www.ghisa.com üyeleri birçok avantajdan yararlanabilirler;

*Siparişlerinizin durumu hakkında kolayca bilgi sahibi olursunuz.

*Yeniliklerden, fırsatlardan ve kampanyalardan öncelikli haberdar olursunuz.

*Size özel tanımlanmış indirimlerden yararlanırsınız.

*Üye olmak için tıklayınız

Üye olmadan sitenizden alışveriş yapabilir miyim?

Evet; yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da sitemizden alışveriş yapılabilmektedir. Ancak üyelerimize sunduğumuz avantajlardan faydalanmak ve size özel fırsatları takip edebilmek için üye olmanızı öneririz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuğunuzda, yeni bir şifre oluşturmak için üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan "Şifremi Unuttum" bağlantısına tıklayınız. Sitemize üye olurken kullandığınız e-mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifrenizi oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-mail adresinize gönderilecektir. Yeni şifreniz 6 ile 8 karakter uzunluğunda olmalıdır.

Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi değiştirmek istediğinizde, öncelikle e-mail adresiniz ve mevcut şifrenizle üye girişi yapınız. Daha sonra "Hesabım" bağlantısındaki "Üyelik Bilgilerim" sekmesinde "Yeni yazdığım şifre geçerli olsun" butonuna tıklayınız.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, "Hesabım" bağlantısı altındaki "Üyelik Bilgilerim" sekmesine tıklayarak, tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, "Hesabım" bağlantısı altındaki "Adres Defterim" sekmesine tıklayarak, mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.

E-bülten, duyuru ve SMS aboneliğini nasıl iptal edebilirim?

"Hesabım" bağlantısı altında "Üyelik Bilgilerim" sekmesine tıklayınız. "E-bültenleri, kampanya haberlerini ve SMS duyurularını almak istiyorum" yazısının yanında yer alan kutudaki işareti kaldırmanız yeterli olacaktır.

E-bülten, duyuru ve SMSlerin bana gönderilmesini nasıl sağlayabilirim?

*Sadece e-bülten ve duyuruları mail yoluyla almak için sitemizde alt kısımda bulunan E-Bülten bölümünden e-mail adresinizi bize gönderebilirsiniz.

*E-bülten, duyuru ve SMSlerin tümüne abone olmak için ise, sitemize üye olurken, üyelik formunda "E-bültenleri, kampanya haberlerini ve SMS duyurularını almak istiyorum" yazısının yanında yer alan kutuyu işaretleyebilirsiniz. Bülten ve duyurular, kayıtlı e-mail adresinize, SMSler ise profilinizde tanımladığınız cep telefonu numaranıza gönderilecektir. Dilediğiniz zaman bu aboneliği iptal edebilir veya yeniden başlatabilirsiniz.

*Bülten, duyuru ve SMSlere sonradan abone olmak istediğinizde, "Hesabım" bağlantısı içerisinde "Üyelik Bilgilerim" sekmesine tıklayınız. Açılan sayfada "E-bültenleri, kampanya haberlerini ve SMS duyurularını almak istiyorum" yazısının yanında yer alan kutuyu işaretlemeniz yeterli olacaktır.

Site üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

0850 304 81 38 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi, hafta içi 08:30 - 19:00 saatleri arasında arayarak, üyelik iptal işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.

 

SİPARİŞ

İnternet siteniz üzerinden nasıl alışveriş yapabilirim?

İnternet sitemizden alışveriş yapmak için;

Satın almak istediğiniz ürünü/ürünleri sepetinize ekleyiniz.

*Sepetinizdeki ürünleri satın almak için, önce sağ üst köşede bulunan "Sepetim" bağlantısına, sonra açılan sayfada "Ödeme Yap" butonuna tıklayınız. Dilerseniz sepetinize ürün eklediğinizde otomatik olarak açılan penceredeki "Alışverişi Tamamla" butonu ile de satın alma işlemlerine geçebilirsiniz.

*Sitemize daha önce üye olduysanız; açılan ekranda e-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yapınız. Bu aşamadan önce üye girişi yapmış iseniz, bu aşama atlanarak bir sonraki aşamaya yönlendirileceksiniz.

*Sitemizde üyeliğiniz bulunmuyorsa; "Üye Ol" butonuna tıklayınız ve sizden istenen bilgileri eksiksiz şekilde doldurunuz. Üye olmadan devam etmek için "Üye olmadan devam et" butonuna tıklayınız.

*Adres ve kredi kartı bilgilerinizi girerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Üye girişi yaparak sipariş oluşturduysanız;

"Hesabım" bağlantısındaki "Siparişlerim" sekmesine tıklayınız. Açılan ekranda tüm geçmiş ve güncel siparişlerinizin durumunu görebilirsiniz.

Sipariş oluşturduktan sonra siparişime yeni bir ürün ekleyebilir miyim?

Siparişiniz oluşturulduktan sonra siparişe herhangi bir ürün eklemeniz mümkün değildir.

Siparişi oluşturduktan sonra herhangi bir ürünü veya siparişin tamamını iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce iptal, teslim edildikten sonra ise iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişinizdeki herhangi bir ürünü/ürünleri iptal etmek için;

*Üye iseniz, siparişinizin statüsünü "Hesabım" bağlantısındaki "Siparişlerim" sekmesinden kontrol ediniz.

*Siparişiniz "Tedarik Ediliyor" statüsünde ise, 0850 304 81 38 numaralı Müşteri Hizmetlerini, hafta içi 09:30 - 18:00 saatleri arasında arayarak, iptal işlemlerinizi yapabilirsiniz.

*Siparişiniz "Kargoya Verildi" statüsünde ise, iptal işlemi yapılamamaktadır. Ancak siparişiniz size ulaştıktan sonra Yurtiçi Kargo yoluyla, kargo ücreti karşılığında ürünü/ürünleri iade edebilirsiniz.

*İptal işleminiz tarafımızca onaylandığında, iptal edilen ürün tutarı, 14 iş günü içerisinde ödemeyi gerçekleştirmiş olduğunuz kredi kartına iade edilmek üzere bankanıza bildirilecektir. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, bankanız tarafından alınan bu bilgi, bankanın çalışma prensiplerine göre kredi kartı ekstrenize yansıtılacaktır. Taksitli yapılan işlemlerde bazı bankalarda geri ödemeler taksitli bir şekilde yapılmaktadır.

*Sorun yaşamanız halinde, iletişim formumuzu doldurarak veya 0850 304 81 38 numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimizi, hafta içi 09:30- 18:00 saatleri arasında arayarak bize ulaşabilirsiniz.

Ayrı ayrı verdiğim siparişleri birleştirebilir miyim?

Ne yazık ki farklı siparişler tek bir sipariş altında birleştirilememektedir.

Yurt dışında bulunan bir adrese veya KKTC'ye gönderilmek üzere sipariş verebilir miyim?

Maalesef şu an için yurt dışına sipariş gönderilememektedir.

KARGO, SİPARİŞ & TESLİMAT SÜREÇLERİ

 

Siparişim hangi kargo şirketi ile elime ulaşır?

Siparişlerinizin gönderimi Yurtiçi Kargo tarafından sağlanmaktadır.

Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Siparişlerinizin teslimatı siparişinizin tarihinden itibaren 2-5 iş günü içerisinde gerçekleşir.

İndirim ve kampanya dönemlerinde siparişlerinizin teslimatı 6-8 iş günü içerisinde yapılır.

Yurt dışına sipariş gönderiyor musunuz?

Siparişler sadece Türkiye sınırları içerisine yer alan teslimat adreslerine gönderilmektedir. Yurtdışına henüz ürün gönderimimiz bulunmamaktadır.

 

 

ÖDEME SEÇENEKLERİ

 

Nasıl ödeme yapabilirim?

Sitemizden alışveriş yaparken kredi kartı, havale aracılığıyla ödeme yapabilirsiniz.

İnternet sitenizde ödeme yapmak güvenli mi?

Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır ve kesinlikle veri tabanında kayıtlı tutulmaz. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır. Bu sertifika dünya çapında kredi kartı güvenliği için kullanılmaktadır.

Kredi kartı ile nasıl ödeme yapabilirim?

Ödeme ekranında size kredi kartı bilgileriniz sorulacak, bilgileri girmenizin ardından bu bilgiler güvenli bir şekilde bankanıza iletilerek ödeme onayı alınacaktır. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde onay anında alınmaktadır.

Kredi kartı ile nasıl taksitli alışveriş yapabilirim?

Taksit seçenekleri bankalara göre değişmektedir. Ödeme ekranında kredi kartı bilgilerini girdikten sonra bankanıza ait taksitlendirme alternatifleri listelenecektir. İstediğiniz taksit adedini işaretleyerek taksitli alışveriş yapabilirsiniz.

Ödeme ekranında hata alıyorum, ne yapmalıyım?

Ödeme ekranında bilgilerinizi girip onayladıktan sonra, kredi kartınızla yaptığınız işlem çeşitli nedenlerle onaylanmayabilir. Bu durumda;

*Kartınızın internet alışverişlerine açık olduğunu kontrol ediniz.

*Kartınızın kullanıma açık olup olmadığınız kontrol ediniz.

*Kartınızın limitinin yeterli olduğundan emin olunuz.

*Kart ile ilgili istenen bilgileri doğru girdiğinizden emin olunuz.

*Kartınızın son kullanma tarihinin geçerli olup olmadığını kontrol ediniz.

Yukarıda belirtilen durumlar dışında, lütfen bankanızdan destek alınız.

Kredi kartımdaki puanları ödeme yaparken kullanabilir miyim?

Sitemizde ödeme yaparken, kredi kartınızda bulunan puan ile ödeme yapılamamaktadır.

Sitede listelenen ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Sitemizde satışa sunulan ürünler KDV dahil fiyatlarıyla listelenmektedir.

 

ONLINE ALIŞVERİŞ YARDIMI

Sitenizde nasıl ürün arayabilirim?

Sitemizin sağ üst köşesinde bulunan "Arama Çubuğu"na aradığınız ürün adını ya da özelliğini yazarak tüm kategoriler arasında arama yapabilirsiniz.

Sepetime ürünleri nasıl ekleyebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize eklemek için öncelikle rengini ve bedenini seçiniz. Daha sonra sepete ekle butonuna tıklayınız. Ürünün sepetinize eklendiğine dair bir uyarı mesajı alacaksınız. Farklı ürünlere göz atarak alışverişe devam edebilir veya sepetinize gidip satın alma işlemine geçebilirsiniz.

Sitemizde dilediğiniz zaman sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna tıklayarak sepetinizde bulunan ürünleri görüntüleyebilirsiniz.

Sepetimdeki ürünleri nasıl satın alabilirim?

Ürünleri satın almak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

*Sağ üst köşede bulunan "Sepetim" bağlantısı ile sepetinize giderek "Alışverişi Tamamla" butonuna tıklayınız. Dilerseniz sepetinize ürün eklediğinizde sayfanın yan tarafında otomatik olarak açılan penceredeki "Satın Al" butonu ile de satın alma işlemlerine geçebilirsiniz.

*Sitemize daha önce üye olduysanız; açılan ekranda e-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yapınız. Bu aşamadan önce üye girişi yapmış iseniz, bu aşama atlanarak bir sonraki aşamaya yönlendirileceksiniz.

*Sitemize üyeliğiniz bulunmuyorsa; "Üye Ol" butonuna tıklayınız ve sizden istenen bilgileri eksiksiz şekilde doldurunuz

*Adres ve ödeme bilgilerinizi girerek alışverişinizi tamamlayınız.

Siparişimin hangi adrese teslim edileceğini nasıl tanımlayabilirim?

Kayıtlı e-mail adresi ve şifrenizle ilk defa giriş yaptıysanız, satın alma sürecinde açılan ekranda "Yeni Adres" alanında siparişinizin gönderilmesini istediğiniz adresi tanımlayabilirsiniz. Sitemizde birden fazla adres tanımlama seçeneğimiz mevcuttur.

Daha önceden tanımlı adresiniz mevcut ise, satın alma sürecinde açılan ekrandan bu adresleri görüntüleyebilir, düzenleyebilir, yeni adres tanımlayabilir ve seçebilirsiniz.

Taksit seçeneğiniz var mı?

Sizden istenen kredi kartı bilgilerini eksiksiz doldurduktan sonra, bankanızın size sunduğu taksit seçeneklerini ödeme ekranında görüntüleyebilir, istediğiniz taksit tutarını seçerek taksitli ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim?

Ödemeniz alındığında siparişinizin başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı görüntülenir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilecektir.

Sepetimdeki ürünlerin bekleme süresi ne kadardır?

Sepetinize eklenen ürünler sipariş oluşturulana kadar sepetinizde tutulur. Ancak ürünle ilgili herhangi bir rezervasyon işlemi yapılmadığından, ürün bir başka müşterimiz tarafından satın alınabilir ve ürün stoğu tükenebilir.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN